Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. – Josef KAMENEC
Josef KAMENEC
Bakalářská práce
Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of sales and after-sales service. It tries to answer basic issues covers the various stages of sales and after-sales service. It stresses an importance of building good relations with customers and the need for continuous im-provement of customer care process. Theoretical knowledge is applied to the monitoring of business subject, LAPP KABEL Ltd …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMENEC, Josef. \textit{Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/4bi7zw/.
Jak správně citovat práci
KAMENEC, Josef. Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.
Petra STRAKOVÁ -
Projekt zlepšení procesu příjmu a adaptace pracovníků ve vybrané firmě
Kristýna Schulzová -
Projekt vyhledávání, výběru a přijímání pracovníků ve společnosti ČSAD Uherské Hradiště a.s.
Lucie Hanáčková