Bc. Jana MUSILOVÁ
Diplomová práce
Úložný prostor
The Storage Space
Anotace:
Diplomová práce nazvaná Úložný prostor se skládá ze dovu částí: teoretické a praktické. Teoretická část objasňuje okolnosti vzniku části praktické a pojednává o historii nábytkářské produkce se zřetelem na vývoj úložných prostor a fenomén společnosti IKEA. Mapuje také téma fragmentalizace lidského těla v moderním a současném sochařství. Praktickou část práce tvoří laminátová plastika umístěná ve svém …víceAbstract:
The theses named The Storage Space consists of two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part explains circumstances of creation of the practical one and it discusses history of furniture production with a special regard to the storage spaces and the IKEA company phenomenon. It also surveys a topic of human body fragmentation in modern and contemporary art. The practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
114168
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Medek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Jana. Úložný prostor. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Věrnostní program IKEA Family
Jiří Poisel -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová -
Výrobní a prodejní koncept společnosti IKEA s příhlédnutím k CSR
Jana Macigová
Název
Vložil
Vloženo
Práva