Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy – Bc. Marek KUBNÝ
Bc. Marek KUBNÝ
Diplomová práce
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy
Assessment of the pupils at lower secondary schools
Anotace:
Tématem diplomové práce je "Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy". Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Teoretická část obsahuje kapitoly věnované definici pojmu hodnocení, školnímu hodnocení, cílům, funkcím, metodám a formám hodnocení. Druhá část teoretické části je věnována formativnímu hodnocení, které můžeme považovat za fenomén dnešní doby. Kapitoly formativního hodnocení …víceAbstract:
The topic of the thesis is "Assessment of the pupils at lower secondary school", which is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part contains chapters devoted to the definition of the concept of evaluation, school evaluation, objectives, functions, methods and forms of evaluation. The second part of the theoretical part is devoted to formative assessment, which can be considered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBNÝ, Marek. Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Tělesná výchova - Občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
Simona HEJHALOVÁ -
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Trendové metody hodnocení pracovních výkonů zaměstnanců podniku
Nikola Krotká -
Metody hodnocení kvality DSGE modelu
Luděk Matějíček -
Trendové metody hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců podniku
Yelena Axyonenko