Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a superpotravinách – Klaudie Mroščáková
Klaudie Mroščáková
Bakalářská práce
Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a superpotravinách
Current trends of consumer buying behavior in demand for organic food and superfood
Anotace:
Bakalářská práce na téma Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a superpotravinách má za cíl pomocí marketingového výzkumu zmapovat současné trendy nákupního chování spotřebitelů. Práce je zaměřena na produkty, které spotřebitelé v oblasti zdravé výživy vyhledávají, jak informace získávají a zejména na faktory, které je v jejich nákupním chování ovlivňují. Na …víceAbstract:
The bachelor thesis about topic Current trends of consumer buying bahavior in demand for organic food and superfood aims to map current trends in consumer buying behavior through marketing research. The thesis is focused on the products that healthy nutrition consumers are looking for, how they get information, and especially the factors that influence their purchasing behavior. The thesis summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Rygl, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MROŠČÁKOVÁ, Klaudie. \textit{Současné trendy nákupního chování spotřebitelů při poptávce po biopotravinách a~superpotravinách}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4cu6bj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova