Osvojování akademických dovedností žáky s poruchou autistického spektra – Alžběta BOTKOVÁ
Alžběta BOTKOVÁ
Diplomová práce
Osvojování akademických dovedností žáky s poruchou autistického spektra
Acquiring academics skills of pupils with autism spectrum disorder
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra. V práci definuji poruchy autistického spektra, popisuji jednotlivé typy poruch, uvádím možnosti vzdělávání dětí s autismem. Ve výzkumném šetření se zabývám úrovní akademických dovedností žáků s poruchou autistického spektra ve třech sledovaných oblastech ? čtení, psaní a matematice.Abstract:
My diploma thesis deals with problematic education of pupils with autism spectrum disorder. In thesis I define autism spectrum disorder, I describe individual types of disorder, I cite educational possibilities of pupils with autism spectrum disorder. In explorational investigation I deal with levels of academic skills of pupils with autism spectrum disorder in three watched domains ? reading, writing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOTKOVÁ, Alžběta. Osvojování akademických dovedností žáky s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Lenka Nebuchlová -
Výchova a vzdělávání dětí s autismem prostřednictvím hry: Son-Rise Program
Juliána KOVÁRIKOVÁ -
TEACCH program a jeho využití při edukaci žáků s diagnózou PAS na vybraných ZŠ speciálních
Jitka SUCHOMELOVÁ