Bc. Michaela Eliášová

Diplomová práce

Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky

Employer Branding and Recruitment Strategy of Babysitters for Aupair Agency Dietok prizeračky
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím komunikácie značky zamestnávateľa, konkrétne agentúry, ktorá rodinám sprostredkováva opatrovateľky detí s rešpektujúcim prístupom. Práca je rozdelená do troch častí, obsahuje teoretickú, praktickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú prestavené a vysvetlené východiská práce, rozoberané témy sú napríklad nábor študentov do zamestnania, rešpektujúci prístup …více
Abstract:
The diploma thesis deals with designing the communication of the employer's brand, specifically an agency that provides families with babysitters with a respectful approach. The work is divided into three parts, it contains a theoretical, practical and project part. In the theoretical part, the basic work is reconstructed and explained, the discussed topics are, for example, the recruitment of students …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Eliášová, Michaela. Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.