Tereza EISCHMANNOVÁ

Bakalářská práce

Die Marke Zlín

A brand of Zlin
Abstract:
The goal of this work is to analyse the culture in Zlín, part of the research is an analysis of residents' satisfaction with the culture and sport supply of the city and an analysis of resi-dents' awareness of what is happening in the city. The thesis is divided into to two parts. The first part is theoretical and it describes general definitions of marketing applied to the marketing of cities. Then …více
Abstract:
Das Ziel der Arbeit ist die Analyse der Kultur der Stadt Zlín, ein Bestandteil davon ist die Analyse der Einwohnerzufriedenheit mit dem Kultur- und Sportangebot und ihre Infor-miertheit darüber. Die Arbeit besteht aus zwei Teilen. Der erste Teil ist ein theoretischer Teil, der die allge-meinen Marketingdefinitionen beschreibt, die später beim Standortmarketing angewendet werden. Dann wird die Geschichte …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 13822

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EISCHMANNOVÁ, Tereza. Die Marke Zlín. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma