Výslovnostní styly RTV reklamních spotů – Bc. Martina BARTONÍKOVÁ
Bc. Martina BARTONÍKOVÁ
Bakalářská práce
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Pronunciation styles of TV and radio advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výslovnostními styly v televizních a rozhlasových reklamních spotech. Na rozborech aktuálně vysílaných reklamních sděleních je ukázána rozmanitost ve výslovnosti. Díky spojení námětu, hlasu, prostředí a ruchů vzniká mnoho možností dělení vysílaných spotů. K analýze jsou zde použity pouze reklamní spoty vysílané v době večerního zpravodajství na TV Nova a rozhlasové stanici …víceAbstract:
This bachelory work is aimed at pronunciation styles of TV and radio advertising. Variety in pronunciation is shown on current advertisements analysis. Connection of the topic, voice, surroundings and hustles give us many possibilities how we can divide all advertisements. For analysing were used only advertisements which are showing only around evening news on TV Nova and radio station Evropa 2.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTONÍKOVÁ, Martina. Výslovnostní styly RTV reklamních spotů. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Jan Šplíchal -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
Alona Ostrenska -
Analýza obsahu reklamního spotu
Ekaterina Khalkhinova