Kristýna GANAJ NĚMCOVÁ

Bakalářská práce

Interní vzdělávání zaměstnanců call centra peněžního ústavu

Internal training of employees of the call centre of the finance company
Anotace:
Teoretická část se věnuje vzdělávání a rozvoji, motivaci a firemnímu vzdělávání, které je hlavním tématem práce. Primárním cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá vzdělávání a jaké metody jsou využívány ve vybrané společnosti. Sekundárním cílem je zjistit, jak probíhá vzdělávání na konkrétním úseku společnosti a jaké metody preferují zaměstnanci vybraného úseku.
Abstract:
The theoretical part is dedicated to training and development, motivation and corporate education, which is the main theme of the work. The primary objective of the Bachelor thesis is to determine how takes place education and what methods are used in selected company. The secondary goal is to find out how takes place education on a selected section of the society and what methods prefer employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GANAJ NĚMCOVÁ, Kristýna. Interní vzdělávání zaměstnanců call centra peněžního ústavu. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta