Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole – Bc. Silvie ADÁMKOVÁ
Bc. Silvie ADÁMKOVÁ
Diplomová práce
Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole
Playing as a means of pedagogical assessment in kindergarten
Anotace:
Teoretická část práce pojednává o vývoji dítěte předškolního věku, o pedagogické diagnostice, jejich etapách a metodách. Seznamuje s teoriemi her, významem hry v předškolním věku, klasifikací her a úlohou učitelky mateřské školy. V praktické části se zabývá zejména využitím hry jako prostředku pedagogické diagnostiky v praxi mateřské školy.Abstract:
Theoretical part of the thesis deals with preschool aged children's development, pedagogical assessment and its phases and methods. It is concerned with theory of playing, the meaning of playing at preschool age, the classification of playing and with the role of kindergarten teacher. In the practical part it mainly deals with making use of playing as a means of pedagogical assessment in kindergartens …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADÁMKOVÁ, Silvie. Hra jako prostředek pedagogické diagnostiky v mateřské škole. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metodiky pedagogické diagnostiky v mateřské škole
Ludmila Bartíková -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Tomáš MARCHOVSKÝ -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Využití metod pedagogické diagnostiky u dětí předškolního věku
Magdaléna BEČICOVÁ -
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Lenka ŠPANNEROVÁ -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Možnosti pedagogické diagnostiky dětí v mateřské škole
Gabriela BEČKOVÁ -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva