Kristián Mockovčiak

Bakalářská práce

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sociálnych sietí a ich možného využitia pre marketingové účely vo vybranej firme. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť je zameraná na sociálne siete, ich vývoj, používateľov a marketingové nástroje pre jednotlivé sociálne siete. V praktickej časti práce sú potom tieto poznatky uplatnené pri analýze aktuálneho …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and its use for marketing purposes in selected company. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on social networks, its development, users and marketing tools for the individual social networks. Practical part contains information about the selected company, history, goals and then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mockovčiak, Kristián. Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe