Možnosti adaptace při přechodu z mateřské školy na školu málotřídního typu – Kristýna ČAPKOVÁ
Kristýna ČAPKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti adaptace při přechodu z mateřské školy na školu málotřídního typu
Opportunities to adapt when switching from nursery school to multigrades school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na přechod dítěte z mateřské školy na školu málotřídního typu a následnou adaptaci na školní prostředí. V teoretické části je čtenářům přiblížen pojem málotřídní škola, charakteristika fyzické, psychické, emoční a sociální úrovně dítěte předškolního a mladšího školního věku, pojem adaptace a faktory, které ji ovlivňují, dále pak možnostmi jejího usnadnění. Obsahem praktické …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is a child's transition from a pre-school to a multi-levelled school and the adaptation to their new environment. In the theoretical part readers learn about the multi-levelled type primary school; characteristics of the physical, emotional, psychological and social developmental level of a pre-schooler and also reception class/key stage 1 pupil; the very adaption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková stolinská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAPKOVÁ, Kristýna. Možnosti adaptace při přechodu z mateřské školy na školu málotřídního typu. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Úloha a role krajských pořádkových jednotek a speciálních pořádkových jednotek Policie České republiky
Marek Kozák -
Činnost HZS na místě zásahu mimořádné události a jeho spolupráce s ostatními složkami IZS a dalšími právnickými a fyzickými osobami
Petra Weberová -
Význam a úloha Policie České republiky v rámci Integrovaného záchranného systému a její spolupráce s obcemi.
Anna Svobodová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva