Lukáš MEDELSKÝ
Bakalářská práce
Pohybování 3D objekty pomocí gest
Moving 3D objects by gestures
Anotace:
Práce má za cíl umožnit uživateli pohybovat, otáčet nebo měnit velikost 3D objektu pomocí pohybu ruky se speciální rukavicí. Popisuji zde programovací jazyk Java použitý při vývoji a také multiplatformní rozhraní OpenGL, s jehož funkcemi pracuji. Dále jsou popsány algoritmy, které v aplikaci při práci s obrazem využívám.Abstract:
The purpose of this thesis is to allow a user to translate, rotate or scale 3D object by moving hand with a special glove. There is described programming language Java which I use to develope this application and also multiplatform application programming interface OpenGL. Furthermore, there are described algorithms which I use to work with image.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2015
Zveřejnit od: 12. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Michal Krupka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDELSKÝ, Lukáš. Pohybování 3D objekty pomocí gest. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva