Bc. Sandra VYORALOVÁ
Bakalářská práce
Sportovní marketing
Sports marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu. Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problems of sports marketing. It also solves, in detail, the exploitation of the marketing communications in the field of sport. Moreover, the thesis focuses on a sonsorhip in field of sport, because the sponsorship is one of the most exploited forms of the marketing communications in sport. Furthermore, the thesis deals in detail with the utiization of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYORALOVÁ, Sandra. Sportovní marketing. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu
Zdeňka Hendrichová -
Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace
David Kavan -
Marketingová komunikace obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky
Karolína Janoutová -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Srovnání v motorických testech zaměřených na rychlost mimo led u hráčů ledního hokeje kategorie dorost mezi kluby HC Baník Sokolov a HC Stadion Cheb.
Robert ANDERLE -
Komunikace se sponzory ve sportu
Michal Pospíšil -
Financování sportu z veřejných zdrojů ve městě Plzeň
Karolína Laura Hornová -
Analýza motivačních faktorů extraligových hráčů RI Okna Zlín, s. ro
Pavel Šťastný