Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook – Lea SCHELLONGOVÁ
Lea SCHELLONGOVÁ
Bakalářská práce
Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook
Mechanisms of individualisation of content on the social network Facebook in relation to the supply of media content.
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl představit mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook. Činí tak prostřednictvím konceptu Jakuba Macka, který umožňuje komplexní zachycení problematiky. Koncept představuje individualizaci obsahu ve třech dimenzích, technologického artefaktu, užití a kontextu. Práce představuje několik jejich aspektů a vzájemný vliv. Zahrnuje i vlastní výzkum, který experimentem …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to present some mechanisms of individualization of content on the social network Facebook. It does so using a conceptual frame of Jakub Macek, which allows a complex view of the problematic. The concepts presents the individualization of content through three dimensions, one of the technological artefact, of usage and context. This works presents some of their aspects a mutual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Libicher
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHELLONGOVÁ, Lea. Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Kulturní antropologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Facebook Marketing
Eliška Benešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva