Josef Ježek
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low-cost Communication Campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce identifikuje a popisuje jednotlivé složky nízkorozpočtové komunikace, kde převážnou část tvoří tzv. guerilla marketing a jeho různé další formy. To je hlavní součástí teoretické části. V praktické části autor práce předkládá k analýze konkrétní nízkorozpočtovou komunikační kampaň, která proběhla v roce 2013 v rámci voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. V závěru se práce …víceAbstract:
This thesis work identifies and describes the various components of low-cost communica-tion, where main part are guerilla marketing and other its forms. This is the main content of theoretical part. In the practical part of this work author presents the specific low-cost communication campain for elections in 2013 in Czech Republic. In the end of this work is the marketing research about this low-cost …víceKlíčová slova
nízkorozpočtový marketing guerilla marketing ambientní marketing ambush marketing astroturfing alternative marketing buzz marketing event based marketing experiential marketing fúzní marketing grassroots marketing mosquito presence marketing virální marketing word-of-mouth marketing influencer marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ježek, Josef. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Experiential marketing
Vojtěch Šimek -
Event-based marketing a jeho aplikace v Ladies Fitness
Petra Šefelínová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná