Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole – Martina LONČAR
Martina LONČAR
Bakalářská práce
Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole
Child from foreign-language environment and integration in the kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje téma edukace dětí s odlišným mateřským jazykem v prostředí mateřské školy běžného typu. Teoretická část se zabývá psychickým a řečovým vývojem dítěte předškolního věku, definováním základních pojmů na dané téma a sleduje pedagogické přístupy k dětem s OMJ. Praktická část přichází s konkrétními výsledky pedagogického šetření týkajícího se postojů učitelů a problémů, které …víceAbstract:
Final thesis analyzes the education of children with a different mother tongue in the mainstream nursery school. The theoretical part deals with mental and speech development of a child of preschool age, defining the basic concepts on the subject and follows the pedagogical approaches for children with a foreign mother tongue. Practical part comes with specific pedagogical survey results concerning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Zveřejnit od: 23. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LONČAR, Martina. Dítě z cizojazyčného prostředí a jeho integrace v běžné mateřské škole. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva