Barbora HOLÁ
Bakalářská práce
Obraz bezdomovců v lokálním tisku
Image of homeless people in local press
Anotace:
Bakalářská práce "Obraz bezdomovců v lokálním tisku" se zabývá pohledem médií na problematiku bezdomovectví. Je zaměřena na analýzu článků a jejich znaků a interpretaci významů. Cílem této práce je rozklíčování mediovaných obsahů článků. Články jsou vybrány z online verze Plzeňského deníku. Metodickým přístupem práce je sémiotická analýza obsahu. Jedná se o kvalitativní přístup k obsahové analýze. …víceAbstract:
This bachelor thesis "Image of homeless people in local press" deals with local media's view of the issue of homelessness. It is focused on the analysis of articles, their signs and interpretation of meaning. Aim of this thesis is to identify media statements. Articles were taken from an online source of the Pilsen region newspaper. Methodological approach of work is semiotic analysis. It is qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Barbora. Obraz bezdomovců v lokálním tisku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Jak moc jsou nebulvární média bulvární? Konstrukce obrazů nepřítele v českém mediálním diskursu
Jakub Vaněk -
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
Jakub Ročňák -
Na stopě uneseného dítěte. Analýza mediální konstrukce kauzy unesené Michaly Janové
Zuzana VESELKOVÁ -
Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě
Stanislava EISOVÁ -
Konstrukce mediálního obrazu tekno party CzechTek
Radka Urbancová -
Mediální obraz ruské anexe Krymu: Komparativní analýza vybraných reportáží
Polina Korneeva -
Mediální obraz Andreje Babiše
Romana Machačová -
Mediální obraz AČR ve vybraných českých denících v letech 2005-2018
Anna POBORSKÁ