PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky – Mgr. Luboš KOPECKÝ
Mgr. Luboš KOPECKÝ
Diplomová práce
PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina …víceAbstract:
The diploma work {\clq}qFestina 2008`` deals with influence of new trends on marketing campaings. In first, theoretical part are introducing traditional marketing campaigns (press and radio advertisement) as well as campaigns head towards new trends (querilla and viral marketing). The practical part describes organization and execution of complete pre-Christmas campaign for the Swiss watch brand Festina …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPECKÝ, Luboš. \textit{PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hag3y/.
Jak správně citovat práci
KOPECKÝ, Luboš. PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingu v umění
Ivan Kubál -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích
Filip Mráz -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
Niki Cassolová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Marie Jurošová -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Thi Thu Phuong Lai