Marek Mudruňka
Bakalářská práce
Zpracování podnikatelského záměru
Processing bussiness plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru. Bakalářská práce se dělí na dvě hlavní části. První část se zabývá všeobecnými pojmy v podnikání, dále analýzami, které je nutné provést při studiu prostředí v němž se bude firma nacházet a také interními možnostmi firmy.Ve druhé části autor vypracuje příklad založení malého podniku a zhodnotí, zda je projekt ziskový a zda jej bude …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is processing of business plan. Bachelor thesis is divided into two main parts. The first part of the thesis deals with basic business terms and also analysis which are necessary to be done when the study of business environment is made. Internal abilities of the company.In the second part of the thesis, there will be created an example of business plan for small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek
Název
Vložil
Vloženo
Práva