INTENTIONS OF CHINESE PRESERVICE PHYSICAL EDUCATORS TOWARD TEACHING STUDENTS WITH DISABILITIES – Yun LI
Yun LI
Disertační práce
INTENTIONS OF CHINESE PRESERVICE PHYSICAL EDUCATORS TOWARD TEACHING STUDENTS WITH DISABILITIES
Intentions of Chinese Preservice Physical Educators toward Teaching Students with Disabilities
Anotace:
Záměry učitelů tělesné výchovy jednat určitým způsobem v rámci výuky žáků s postižením se týkají kvality vzdělávání těchto žáků. Jedná se o úzce zaměřené téma v oblasti inkluzivní tělesné výchovy, kterému prozatím v Číně není věnovaná dostatečná pozornost. Na pozadí rozvíjejícího se inkluzivního vzdělávání je však téma postojů obecně a záměrů jednání směrem k žákům s postižením nosné. Cílem studie …víceAnotace:
ýuky studentů s postižením prostřednictvím jejich profesní přípravy zaměřené na inkluzi a působením na jejich implicitní postoje k žákům s postižením.Abstract:
Intentions of physical educators toward teaching students with disabilities are related to the educational quality of students with disabilities. This is a focused theme in the area of inclusive physical education. But, it has not got the enough attention in China especially in the background of developing inclusive education. This study was to investigate Chinese preservice physical educators' intention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LI, Yun. \textit{INTENTIONS OF CHINESE PRESERVICE PHYSICAL EDUCATORS TOWARD TEACHING STUDENTS WITH DISABILITIES}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4i4n6z/.
Jak správně citovat práci
LI, Yun. INTENTIONS OF CHINESE PRESERVICE PHYSICAL EDUCATORS TOWARD TEACHING STUDENTS WITH DISABILITIES. Olomouc, 2018. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Hodnocení v inkluzivní tělesné výchově
Eliška VODÁKOVÁ -
Mapování připravenosti učitelů na účast žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní tělesné výchově
Alena RŮŽIČKOVÁ -
Analýza připravenosti středních škol v Olomouci pro inkluzivní tělesnou výchovu
Pavel STEIGER -
Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku
Milena VAGAJA -
Proenvironmentální postoje učitelů středních odborných škol jako předpoklad biofilní orientace vzdělávání
Marie Horáčková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva