Kateřina KREISOVÁ

Bakalářská práce

Představy dětí předškolního věku o elektřině

Preschool children´s ideas about electricity
Anotace:
V první kapitole je popsána konstruktivistická výuka. Její charakteristické znaky, výhody a nevýhody. Druhá kapitola pojednává o dětských prekonceptech a o možnostech práce s nimi. Třetí kapitola se týká kognitivního vývoje dítěte v předškolním období. Zmiňuje se o doprovodných znacích a dvou rozlišných pohledech při dělení tohoto období. Ve čtvrté kapitole se seznámíme s elektřinou a základními pojmy …více
Abstract:
First chapter describes constructivis. education, its characteristic features, advantages and disadvantages. Second chapter deals with children´s imaginings and possible ways how to work with them. Third chapter applies to child´s cognitive ontogeny in preschool age. Mentions concomitand features and two different views on this age´s disposal. Fourth chapter brings basic knowledge about electricity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KREISOVÁ, Kateřina. Představy dětí předškolního věku o elektřině. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta