Specifičnost poznání prostřednictvím počítačových her v kontextu výtvarného zážitku – Bc. Ladislava TOTZAUEROVÁ
Bc. Ladislava TOTZAUEROVÁ
Diplomová práce
Specifičnost poznání prostřednictvím počítačových her v kontextu výtvarného zážitku
The specificity of knowledge through computer games in the context of aesthetic
Anotace:
Etablovaným cílem diplomové práce je zabývat se povahou počítačové hry z hlediska poznávání a jejích účinků na hráče. Zaměřím se na specifický typ poznávání prostřednictvím zážitku z herní aktivity s ergodickou formou narativu v počítačových hrách. Při analýze vycházím z artefiletického pojetí a věnuji se konceptům výtvarných kvalit. Tato povaha média by měla nastínit jeho potenciální přínos v systému …víceAbstract:
The objective of this thesis is to discuss the nature of a computer game in terms of cognition and its effects on the players. I focus on a specific type of cognition; the cognition through the experience from the gaming activity with an ergodic form of narrative in computer games. In the analysis, I draw inspiration from an artphiletic interpretation and study concepts of artistic qualities. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOTZAUEROVÁ, Ladislava. \textit{Specifičnost poznání prostřednictvím počítačových her v kontextu výtvarného zážitku}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4i9264/.
Jak správně citovat práci
TOTZAUEROVÁ, Ladislava. Specifičnost poznání prostřednictvím počítačových her v kontextu výtvarného zážitku. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VV
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
Alžběta Růčková -
Počítačová hra jako umělecké dílo
Tereza Cibulková -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka -
Výuková počítačová hra jako nástroj vzdělávání
Jan Tomášek -
Počítačová hra jako motivační instrument ve výchovně-vzdělávacím procesu osob s lehkým mentálním znevýhodněním
Marek DOVHUN -
Počítačové hry jako součást životního stylu mládeže
Petr Hamza -
Počítačové hry jako náplň volného času
Barbora Chaloupková -
Návrh systému pomocí MDA
Petr Klemšinský