Hudební výchova v multikulturním prostředí české cizojazyčné školy. – Mgr. Věra MARHEVSKÁ
Mgr. Věra MARHEVSKÁ
Disertační práce
Hudební výchova v multikulturním prostředí české cizojazyčné školy.
Music education in a multicultural environment of the Czech foreign language school.
Anotace:
Disertační práce s názvem Hudební výchova v multikulturním prostředí české cizojazyčné školy s podtitulem Specifika a zákonitosti hudebního vzdělávání korejských studentů na 1st International School of Ostrava se zabývá faktory výuky hudební výchovy na soukromé mezinárodní škole, která celé studium realizuje výhradně anglickém jazyce. Autorka nahlíží z obecně pedagogického, hudebněpedagogického a sociokulturního …víceAbstract:
The dissertation thesis Music Education in the Multicultural Environment of a Czech Foreign Language School, subheading Specific Features and Patterns of Music Education of Korean Students at 1st International School of Ostrava, addresses the factors of teaching Music at a private international school, which provides education in all subjects in English. The author looks at the Music lesson model from …víceKlíčová slova
Hudební vzdělávání hudební výchova multikulturní prostředí soukromá mezinárodní střední škola s výukou v anglickém jazyce korejská kultura korejská hudba korejský systém hudebního vzdělávání výzkum hudebnosti sociokulturní determinanty korejských studentů specifika hudebního vzdělávání korejských studentů zákonitosti hudebního vzdělávání korejských studentů.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Zveřejnit od: 13. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARHEVSKÁ, Věra. Hudební výchova v multikulturním prostředí české cizojazyčné školy.. Ostrava, 2011. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Loutky jako edukační nástroj. Potenciál dramatických výchovně-vzdělávacích lekcí s loutkami (s terapeutickými účinky)
Hana Volkmerova -
Problémy současných učitelů 1. stupně základních škol spojené s výukou
Vojtěch Ondra -
Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů
Adéla Šuláková -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání
Zuzana MADERA