Učební pomůcka pro výuku ICT na 1. stupni ZŠ – Marie ZAPLETALOVÁ
Marie ZAPLETALOVÁ
Diplomová práce
Učební pomůcka pro výuku ICT na 1. stupni ZŠ
Educational tool for ICT at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá průzkumem dosud vypracovaných veřejně dostupných materiálů pro pedagogy předmětu informačních a komunikačních technologií na základních školách v České republice, a následně tvorbou nového výukového materiálu. Učební pomůcka pro předmět informační a komunikační technologie je určena především pro první stupeň základní školy, ale může být využitelná jako podpůrná pomůcka …víceAbstract:
This thesis deals with research and analysis of current publicly accessible materials for teachers of Information and Communication technologies as a subject at basic schools in the Czech Republic, and subsequently with the creation of a new teaching tool. This teaching tool for the subject of Information and Communication technologies is primarily focused on the lower level of primary schools, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Marie. Učební pomůcka pro výuku ICT na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová