Akceptace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných základních školách – Amálie ADAMUSOVÁ
Amálie ADAMUSOVÁ
Bakalářská práce
Akceptace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných základních školách
Acceptance of students with special educational needs in elementary schools
Anotace:
Trendem dnešní společnosti je inkluze, tedy snaha co nejlépe a v nejširší míře začlenit jedince s různým druhem postižení či znevýhodnění mezi intaktní společnost. Má bakalářská práce je zaměřena na inkluzi ve školství, konkrétně se věnuje začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mezi intaktní žáky v běžné základní škole. V teoretické části jsou definovány a popsány základní pojmy, se …víceAbstract:
The trend of today's society is incusion, ie the effort to integrate individuals with various types of disabilities or disadvantages as best possible and to the widest extent into intact society. My bachelor thesis is focused on inclusion in education, above all is focus on inclusion students with special education needs into intact students in regular primary school. In the theoretical part defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMUSOVÁ, Amálie. Akceptace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných základních školách. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA