Radim KOLÁŘ

Bakalářská práce

Hudba jako marketingový nástroj v reklamě

Music as a marketing tool in comercial
Anotace:
Cílem této závěrečné práce je vyzdvižení hudby pro využití v oblasti reklamy. Ve většině českých publikací je toto téma bráno pouze okrajově, tím spíše potom konkrétní aplikování v reklamních šotech rozhlasového vysílání. Prvopočátek definuje základní pojmy dané problematiky. Hlavní zaměření se týká psychického působení na člověka, dále pak popis zpracovávání a vybírání hudby do reklamních spotů. Nedílným …více
Abstract:
Purpose of this final essay is to point out usage of music in the field of advertising. Czech publications mostly describe this topic only marginaly, all the more so when we acctualy talk about application of music in radio commercials. At the very beginning topic defines basic concepts of this theme. The main goal is psychological impact of music in adverts, then it is description of processing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Wingender

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘ, Radim. Hudba jako marketingový nástroj v reklamě. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života