Hudba jako marketingový nástroj v reklamě – Radim KOLÁŘ
Radim KOLÁŘ
Bakalářská práce
Hudba jako marketingový nástroj v reklamě
Music as a marketing tool in comercial
Anotace:
Cílem této závěrečné práce je vyzdvižení hudby pro využití v oblasti reklamy. Ve většině českých publikací je toto téma bráno pouze okrajově, tím spíše potom konkrétní aplikování v reklamních šotech rozhlasového vysílání. Prvopočátek definuje základní pojmy dané problematiky. Hlavní zaměření se týká psychického působení na člověka, dále pak popis zpracovávání a vybírání hudby do reklamních spotů. Nedílným …víceAbstract:
Purpose of this final essay is to point out usage of music in the field of advertising. Czech publications mostly describe this topic only marginaly, all the more so when we acctualy talk about application of music in radio commercials. At the very beginning topic defines basic concepts of this theme. The main goal is psychological impact of music in adverts, then it is description of processing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Wingender
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Radim. Hudba jako marketingový nástroj v reklamě. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Herní hudba a její vliv v České republice
Karel VANĚK -
Rozhlasové vysílání, jeho rozvoj a vliv na popularizaci hudby.
Robin ČERVINKA -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Současná podoba soukromého rozhlasového vysílání v České republice
Aneta Bajerová -
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
Marie Damborská -
Význam hudby jako prvku reklamního spotu
Anna Jelínková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary