Zvýšení konkurenceschopnosti pohostinství s využitím nástrojů internetového marketingu – Adriána Dragúňová
Adriána Dragúňová
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti pohostinství s využitím nástrojů internetového marketingu
Increasing the bar’s competitiveness using internet marketing tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a vytvořením vhodné webové stránky pro konkrétní pohostinství. V teoretické části je popsaná problematika internetového marketingu, základní možnosti tvorby webových stránek a technologie s tím související. Segmentace trhu je vykonaná na základě dotazníkového průzkumu. Realizace práce spočívá ve zhotovení úplně nových webových stránek baru podle …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the internet marketing and creating a suitable internet presentation of the specific bar. The issue of internet marketing, main options of creating web pages and related technologies are described in the theoretical part of the thesis. Market segmentation is done based on a questionnaire survey. The core of the thesis lies in creating a new web page based on the chosen …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá internetovým marketingom a vytvorením vhodnej webovej prezentácie pre konkrétne pohostinstvo. V teoretickej časti je popísaná problematika internetového marketingu, základné možnosti tvorby webových stránok a technológie s tým súvisiace. Segmentácia trhu je vykonaná na základe dotazníkového prieskumu. Realizácia práce spočíva v zhotovení úplne nových webových stránok …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stratos Zerdaloglu
- Oponent: Pavel Haluza, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAGÚŇOVÁ, Adriána. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti pohostinství s využitím nástrojů internetového marketingu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4jiy8v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.
Jaromír ŠPICO -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Návrh webové prezentace pro zvýšení konkurenceshopnosti podniku Sportareál Kvasice
Jakub Hora
Název
Vložil
Vloženo
Práva