Využití nových trendů v marketingové komunikaci B\V Vinařství a.s. – Vojtěch Novák
Vojtěch Novák
Bakalářská práce
Využití nových trendů v marketingové komunikaci B\V Vinařství a.s.
Use of New Trends in Marketing Communication in B\V Vinařství a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace B\V Vinařství a.s. se zaměřením na nové trendy a návrh na její změnu. Teoretické část práce se zaměří na marketingovou komunikaci, především na nové trendy a jejich využívání v oblasti internetu, sociálních sítí nebo také mobilních aplikací. V praktické části bude nejprve představeno B\V vinařství a.s., navazovat bude zhodnocení jeho současné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.