Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group – Jana MACHLEIDTOVÁ
Jana MACHLEIDTOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group
The marketing strategy of estate agency IMMOINVEST Group
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit stávající marketingovou strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group a následně navrhnout její zefektivnění. V první části jsou zpracovány nejprve teoretické poznatky marketingu služeb a vysvětluje hlavně pojmy z této oblasti. Zabývá se službou, trojúhelníkem marketingu služeb a samotnými nástroji marketingového mixu služeb. Dále se zabývá strategickým …víceAbstract:
The main objective of my thesis was to evaluate the current marketing strategy of real estate group IMMOINVEST and subsequently propose its effectiveness. The first part presents theoretical knowledge of marketing, and explained the main concepts in this area. It also explains the service as such, triangle of marketing tools and the marketing mix of services. Further, it deals with strategic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHLEIDTOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4m0v0s/.
Jak správně citovat práci
MACHLEIDTOVÁ, Jana. Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor