Jana MACHLEIDTOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group

The marketing strategy of estate agency IMMOINVEST Group
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit stávající marketingovou strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group a následně navrhnout její zefektivnění. V první části jsou zpracovány nejprve teoretické poznatky marketingu služeb a vysvětluje hlavně pojmy z této oblasti. Zabývá se službou, trojúhelníkem marketingu služeb a samotnými nástroji marketingového mixu služeb. Dále se zabývá strategickým …více
Abstract:
The main objective of my thesis was to evaluate the current marketing strategy of real estate group IMMOINVEST and subsequently propose its effectiveness. The first part presents theoretical knowledge of marketing, and explained the main concepts in this area. It also explains the service as such, triangle of marketing tools and the marketing mix of services. Further, it deals with strategic marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHLEIDTOVÁ, Jana. Marketingová strategie realitní kanceláře IMMOINVEST Group. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická