Andrea Stará

Bakalářská práce

Budování firemní identity v současném virtuálním prostoru

Building of Corporate Identity in Current Virtual Space
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s moderními elektronickými nástroji pro budování firemní identity ve virtuálním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti firemní identity se zaměřením na virtuální prostředí z pohledu definic. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu, základní možnosti využití virtuálního prostoru …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.