Marie HANÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

An analysis for improving the quality of primary informative material about CZ for CzechTourism in Vienna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány …více
Abstract:
The baccalaureate work is occupied with marketing research in a satisfactory way for clients with present implementation informative brochure concerning Czech Republik which is prepared and published by CzechTourism in Vienna. In the theoretical parts marketing research is described with emphasis on information regarding to question-form. There is also a state marketing communications mix which parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7379

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANÁČKOVÁ, Marie. Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing