Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy – Iva ČERNOCHOVÁ
Iva ČERNOCHOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy
Possibilites for developing social competences of the child in an inclusive school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Dále zjistit, zda začlenění dítěte do běžného vzdělávacího systému může být prospěšné jak pro dítě se speciálními potřebami, tak i pro majoritní společnost a zda při inkluzi dítěte dochází i k rozvoji sociálních kompetencí a jak mohou být tyto kompetence rozvíjeny. V teoretické části je tato …víceAbstract:
The aim of this work is the assessment of child potential for development of social skills in an inclusive school. Furthermore, the aim is to determine whether inclusion of the child into the mainstream education system may be beneficial for the child with special needs, as well as for the majority, and whether the child inclusion brings a development of social skills and how these competencies can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaftan
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOCHOVÁ, Iva. \textit{Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4mwuvh/.
Jak správně citovat práci
ČERNOCHOVÁ, Iva. Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika implementace inkluze do vzdělávacího procesu v oblastech sociálního vyloučení s využitím poznatků z konkrétní lokality.
Marian DANCSO -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Knihovnické lekce pro žáky 1. stupně ZŠ na podporu inkluze lidí se smyslovým postižením do společnosti
Marta Tlamychová -
Integrace/Inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do mateřské školy
Martina Velebová -
Inkluze žáků etnických menšin do českého vzdělávacího systému. Případová studie škol v Podbořanech a jejich blízkém okolí.
Iva Peterková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová