Ing. Naděžda Hladká

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.

Proposal of a marketing strategy for company KOBIT, spol. s r. o.
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik. Firma, pro kterou je strategie navrhována, je KOBIT, spol. s r. o. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První částí jsou teoretické rešerše odborné literatury vztahující se k strategii podniků a firem a také mezinárodnímu marketingu, vzhledem ke skutečnosti, že firma KOBIT operuje také na zahraničních …více
Abstract:
The main topic for this thesis is to propose a marketing strategy for a company by the name of KOBIT, spol. s r. o. It has been divided into two parts. The first part is a bibliographic search relating to the strategies of other corporations in international marketing who much like KOBIT operate in foreign markets. The second part introduces and characterizes KOBIT as a company. An analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hladká, Naděžda. Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN