Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising – Bc. Jana Částková
Bc. Jana Částková
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising
New Trends in marketing Communication. Artvertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá artvertisingem, novým trendem v oblasti marketingových ko- munikacích. Vzhledem k tomu, ţe pojem artvertising doposud nebyl jednotně teoreticky zpracován, je teoretická část zaměřena na vyplnění této mezery. Zahrnuje zmapovaní pů- vodu tohoto pojmu, opodstatňuje jeho vnitřní funkční princip prostřednictvím dílčích mar- ketingových přístupů a navrhuje definici tohoto pojmu …víceAbstract:
This thesis deals with artvertising, a new trend in marketing communication. Due the fact that the term artvertising has not yet been processed to uniformly theory, the theoretical part is aimed at filling this gap. Includes searching for origin of this term. Set ups functio- nal principle through new marketing approaches and the definition of this term. The practi- cal part is devoted to the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Částková, Jana. Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Začlenění generace Y do firemní kultury v konkrétním podniku
Kateřina Hořejší -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská -
Chování generace Y v pracovním prostředí a jeho vliv na inovace v managementu
Milan Bína -
Kariérní vývoj žen generace Y v odvětví FMCG v České republice a SRN
Hana Menclová -
Motivace zaměstnanců generace Y
Michaela Švachová -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
Rozdíl v motivaci a stimulaci generace X, Y a Z při pracovním výkonu
Kateřina Hajduková