Pojetí dětství z pohledu současné institucionální výchovy – Alžběta BRZEZINOVÁ
Alžběta BRZEZINOVÁ
Bakalářská práce
Pojetí dětství z pohledu současné institucionální výchovy
Conception chilhood from look actuality institutional education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá historickými hledisky, na základě kterých se formovalo současné pojetí dětství. Dále se chci zaměřit na znaky dětství, přístupy k dítěti a zároveň na případy, ve kterých může docházet ke špatnému pojetí dítěte. Dalším záměrem je podívat se hlouběji na děti předškolního věku a to, co je charakterizuje. Neméně důležitou části práce je pohled na dítě z hlediska institucionální …víceAbstract:
This bachelor work deals with historical aspects, that stated basic elements of contemporary conception of childhood. Also I would like to focus on signs of childhood, various approaches to children and cases of wrong perception of a child. Other goal is to focus in more complex way on children of pre-school age and their basic characteristics. Last, but not least chapter of work is to deal children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRZEZINOVÁ, Alžběta. Pojetí dětství z pohledu současné institucionální výchovy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Spolupráce škol a knihoven při vzdělávání žáků předškolního věku na Valašsku
Terezie Havlíková -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ -
Možnosti využití muzikoterapeutických technik v hudebním vzdělávání dětí předškolního věku
Hana Hána -
Škola jako totální instituce pohledem politické antropologie
Barbora Kubová -
Dítě není věc. Filozoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Kateřina Svobodová