Analýza konkurenčního prostředí firmy FORM s. r. o. na území ČR – Bc. Iva TRCHALÍKOVÁ
Bc. Iva TRCHALÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy FORM s. r. o. na území ČR
The analysis of competitive environment of company FORM s.r.o. in the territory of the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy FORM s.r.o. na území ČR. Konkurenční prostředí analyzuje z hledisek odvětvového a tržního. Odvětví analyzuje pomocí Porterova pěti faktorového modelu a tržní podíl pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií. K řešení využívá veřejně dostupných zdrojů a údajů získaných kvantitativními metodami. Závěr práce obsahuje vyhodnocení …víceAbstract:
This Bachelor{\crq}s thesis is dealing with the analysis of the competitive environment of the company FORM s.r.o. on Czech soil. It analyses the competitive environment from the points of market and branch view. The branch view is analysed by Porter{\crq}s Five Forces Analysis and market share by theory of P. Kotler and his competitive strategies. Sources and data obtained by quantitative methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
9651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRCHALÍKOVÁ, Iva. Analýza konkurenčního prostředí firmy FORM s. r. o. na území ČR. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová