Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb. – Bc. Michaela Zástěrová
Bc. Michaela Zástěrová
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb.
Proposal of a Marketing Plan for the Company operating in technology services.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro nově založený podnik MÁM VYBRÁNO s.r.o. za předpokladu využití teoretických znalostí z oblasti marketingu a strategického plánování. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole jsou zachyceny teoretické podklady k pochopení řešené problematiky marketingového plánování. Druhá kapitola se zabývá základní charakteristikou společnosti …víceAbstract:
The main objective of this thesis is a design of marketing plan for the new company MÁM VYBRÁNO s.r.o. by the use of theoretical knowledge of marketing and strategic planning. The thesis is divided into four chapters. In the first chapter a theoretical basis for understanding the issue of marketing planning is described. The second chapter deals with the basic characteristic of the company, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2015
Zveřejnit od: 21. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zástěrová, Michaela. Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Média jako marketingový nástroj
Yana Tomaidu -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
Marie Neradová -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál
Název
Vložil
Vloženo
Práva