Využití nástrojů marketingového mixu v podniku Pojištění & Finance Oslavany – Zdeněk Pokorný
Zdeněk Pokorný
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu v podniku Pojištění & Finance Oslavany
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix podniku v oboru služeb pojišťovnictví a bankovnictví v moderní době a jeho marketingové strategie jak před otevřením, tak i v průběhu chodu nové makléřské pobočky s názvem Pojištění & Finance Oslavany, členem sítě INSIA, a.s., pojišťovacího a hypotečního makléře. První část bakalářské práce se bude zabývat teorií a základními pojmy a poznatky, které …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing mix of a company in the field of insurance and banking services in modern times and its marketing strategy both before opening and during the operation of a new brokerage branch called Insurance & Finance Oslavany, a member of INSIA, as, insurance and mortgage. broker. The first part of the bachelor's thesis will deal with the theory and basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Využití nástrojů marketingového mixu v podniku Pojištění & Finance Oslavany
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva