Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín. – Jana Trtíková
Jana Trtíková
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín.
The evaluation of customer satisfaction with restaurants in Vsetín.
Anotace:
Trtíková, J. Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce se zabývá zhodnocením spokojenosti zákazníků ve vybraných restauračních zařízeních ve městě Vsetín. První část práce obsahuje teoretický základ, který popisuje stravovací služby, chování spotřebitele a marketingový výzkum. Dále jsou uvedeny …víceAbstract:
Trtíková, J. The evaluation of customer satisfaction with restaurants in Vsetín. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The bachelor thesis deals with the evaluation of customer satisfaction in selected restaurants in Vsetín. The first part of thesis includes theoretical basis, which describes catering services, consumer behaviour and marketing research. Furthermore, the statistical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Konderla, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Michaela Mašková -
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Gabriela Bolíková