Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje – Šárka Halámková
Šárka Halámková
Bakalářská práce
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
Customized Service as a Personalized Selling Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o personalizované službě jako o nástroji osobního prodeje. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti osobního prodeje, nákupního chování spotřebitele a také kapitolu zabývající se fashion marketingem. Praktická část popisuje situační analýzu české oděvní firmy Cavalier a neotřelý koncept soudobého nakupování pomocí osobního módního konzultanta. Práce také obsahuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with personalized service as a tool of personal sales. The theoretical part contains of basic concepts from the field of personal sales, consumer shopping behavior and also a chapter dealing with fashion marketing. Practical part describes a situational analysis of Czech based clothing company Cvalier and a unique concept of contemporary shopping alongside with personal fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halámková, Šárka. Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN