Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná – Ing. Gabriela STEJSKALOVÁ
Ing. Gabriela STEJSKALOVÁ
Diplomová práce
Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná
Design of textbook for ICT et Public School Křižná
Anotace:
Učebnice hrají v edukačním procesu velmi důležitou úlohu. Jsou nástrojem, pomocníkem, průvodcem i normou, proto je jejích výběr nebo tvorba velmi důležitý proces. Cílem diplomové práce je navrhnout učebnici IKT pro potřeby ZŠ Křižná, Valašské Meziříčí. První část shrnuje teoretické informace o učebnicích, jejich funkcích a hodnocení. Ve druhé části je provedeno hodnocení tří učebnic IKT pro základní …víceAbstract:
Textbooks plays a very important role in education. They serve as tool and tutor, guidebook and gauge, so creating or choosing an appropriate one is very important. The target of this diploma thesis is to designed a textbook of the subjekt called Information and comunication technology for need of pupils and teachers of the basic school Křižná, Valašské Meziříčí. First part summons teoretical information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009
Zveřejnit od: 20. 5. 2009
Identifikátor:
12597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKALOVÁ, Gabriela. Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení vybraných učebnic vlastivědy
Marcela Kiebelová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová