Využití terapeutických metod při edukaci žáků se zrakovým postižením v prostředí základní školy speciální – Rút PRZECZKOVÁ
Rút PRZECZKOVÁ
Bakalářská práce
Využití terapeutických metod při edukaci žáků se zrakovým postižením v prostředí základní školy speciální
The use of therapeutic methods in the education of pupils with visual impairment at a special elementary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá terapeutickými metodami využívanými při vzdělávání žáků se zrakovým postižením v prostředí základní školy speciální. Teoretická část se postupně ve třech kapitolách zaobírá zrakovým postižením, zrakovým postižením v kombinaci s více vadami se zaměřením na mentální postižení, které je stěžejní pro zařazení na základní školu speciální, a nakonec přibližuje terapeutické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the therapeutic methods used in the education of visually impaired pupils at a special elementary school. The theoretical part gradually in three chapters deals with visual impairments, visual impairments in combination with multiple disabilities, with a focus on mental disability that is central for the placement to a special primary school, and eventually brings therapeutic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2013
Zveřejnit od: 4. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRZECZKOVÁ, Rút. \textit{Využití terapeutických metod při edukaci žáků se zrakovým postižením v prostředí základní školy speciální}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4raqob/.
Jak správně citovat práci
PRZECZKOVÁ, Rút. Využití terapeutických metod při edukaci žáků se zrakovým postižením v prostředí základní školy speciální. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Integrace dítěte se souběžným postižením více vadami v mateřské škole
Markéta Korčáková