Eva ŠEVCŮ

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Suggestion of the marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoes
Abstract:
Purpose of my bachelor thesis is on the basis of collecting important materials and market-ing research on the market try to suggest marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoe, and concrete for huntsmen, fishermen and conservationists. In theoretical part there I collected appropriate book sources, in analytical part I carried out interview and evaluated gained data, on their basis …více
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7406

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVCŮ, Eva. Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 12. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing