Product placement v české audiovizuální tvorbě – Bc. Jaroslava KAFKOVÁ
Bc. Jaroslava KAFKOVÁ
Diplomová práce
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Product placement in Czech audiovisual production
Anotace:
Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena …víceAbstract:
The thesis Product Placement in Czech Audiovisual Production defines the term Product Placement and puts it to context with audiovisual production. The thesis studies three points of view ? audiovisual, marketing and viewer?s perspective. The theoretical part pro-vides hypothesis which are crucial for the study of the topic. The theoretical part also con-tains the needed expert basis which is necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18392
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAFKOVÁ, Jaroslava. Product placement v české audiovizuální tvorbě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regionální podpora audiovizuální tvorby v ČR
Adéla Konečná -
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Libuše Kameníčková -
Návrh komunikační kampaně
Eva Horníková -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň společnosti CzechYou
Natálie Kučerová -
Návrh komunikační kampaně
Jan Šindelář -
Tvorba komunikační kampaně
Michal Čajda -
Návrh komunikační kampaně
Renata Suchánková