Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen – Jolana Šedá
Jolana Šedá
Bakalářská práce
Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen
The influence of the media in forming ideas about the ideal women's look
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem médií na ženy. Na začátku práce se věnuji sebepojetí a poté představím média, která v mé práci hrají klíčovou úlohu. Dále se zabývám reklamou, péčí o tělo a vzhledem těla, ideálem krásy. Zmiňuji pak také sport, plastickou chirurgii, kosmetické úpravy a poruchy příjmu potravy. Cílem této práce je zjistit, zda a jak vybrané ženy reflektují vliv médií na jejich sebehodnocení …víceAbstract:
My thesis looks into the impact of media on women. After shortly dealing with self-esteem I analyse the influence of respective media, which are playing the key role in my thesis. Then I focus on the advertisement, body care and visage and the current ideal of beauty. I also mention the related aspects of modern life, like sport, plastic surgery, cosmetic treatment and eating disorders. The objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lada Viková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šedá, Jolana. Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Ideál krásy jako faktor ovlivňující tělesné sebepojetí dívek madšího školního věku
Veronika Kubíčková -
Proměny ideálu ženské krásy a jejich sdělování v kultuře
Aneta KLUSÁKOVÁ -
Tělesné sebepojetí u žáků 2.stupně ZŠ
Daniela PREMUSOVÁ -
Problematika ideálu krásy v novověkém myšlení
Blanka Šimková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy