Technická analýza akcií společnosti Apple – Bc. Šárka Nečasová
Bc. Šárka Nečasová
Diplomová práce
Technická analýza akcií společnosti Apple
Technical analysis of the shares company Apple
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit a posoudit cenový vývoj akcií společnosti Apple v rámci vybraného období pomocí metod technické analýzy. Teoretická část se věnuje pojmům trendy a trendové čáry, supporty a resistence, grafické metody, indikátory zakládající se na klouzavých průměrech, oscilátory a indikátory volatility. Praktická část zhodnocuje dosavadní vývoj akciového titulu konkrétní společnosti Apple …víceAbstract:
The main goal of this work is to evaluate and assess the price development of Apple shares within a selected period using technical analysis methods. The theoretical part deals with the concepts of trends and trend lines, supports and resistance, graphical methods, indicators based on moving averages, oscillators and volatility indicators. The practical part evaluates the current development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Malec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Jičín
Práce na příbuzné téma
-
The Way of Zen, the Way of Tao: Study of Alan Watts and His Legacy
Laura Lucia Mazuchová -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Nové trendy v on-line marketingu
Lukáš Palkovič -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Úskalí on-line práce s klienty v prostředí nízkoprahových klubů pro děti a mládež při Diecézní charitě Brno
Jarmila LIŠČÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva