Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin – Bc. Vlasta Schwachová
Bc. Vlasta Schwachová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin
The Consumer Behaviour of the Segment of Seniors of Zlin in the Field of Foodstuffs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nákupního chování spotřebitelského segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin. Teoretická část práce se zabývá funkcí maloobchodu, spotřebním chováním, segmentací trhu, procesem stárnutí populace a specifickým segmentem cílové skupiny seniorů. Praktická část je věnována existujícím výzkumům seniorské generace, analýze maloobchodních prodejen ve Zlínském …víceAbstract:
The diploma work is focused on the problematic of the shopping behaviour of the consumer segment of the retired people within the region of Zlin in the field of foodstuffs. The theoretical part deals with the function of the retail trade, consumer behaviour, market segmentation, aging process of the population and the specific segment of the target group of the retired people. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schwachová, Vlasta. Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček