Vliv Public Relations na prodej nových luxusních vozů. – David Kavan
David Kavan
Bakalářská práce
Vliv Public Relations na prodej nových luxusních vozů.
Impact of PR on the sale of new luxury cars.
Anotace:
Tématem práce je vliv PR na prodej nových luxusních vozů. Práce obsahuje teoretický přehled použitých pojmů. Autor se zaměřil na společnost Porsche Inter Auto CZ a její luxusní značky Bentley, Lamborghini a Porsche. Sběr dat byl proveden pomocí strukturovaných rozhovorů s prodejci a dotazníků distribuovaných zákazníkům. Autor též využil zkušenosti z roční praxe na oddělení PR v Porsche Inter Auto CZ …víceAbstract:
The topic of the thesis is The PR’s influence on the sales of new luxury cars. The paper contains a theoretical overview of used terminology. The author focused on Porsche Inter Auto CZ and its luxury brands Bentley, Lamborghini and Porsche. Data collection was conducted by structured interviews with resellers and questionnaires distributed to customers (luxury car owners). The author also took advantage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
PR strategie neziskové organizace Centrum podpory zdraví, z.ú.
Lucie MAŘANOVÁ -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva