Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o. – Bc. Ivana Erlebachová
Bc. Ivana Erlebachová
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.
Concept of communication mix of Jinova, s.r.o. company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá systémem komunikačního mixu společnosti Jinova, s. r. o. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny základní pojmy - marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix včetně všech jeho prvků. Praktická část je zaměřena na bližší představení společnosti a její kupní rozhodovací proces. Stěžejní část je věnována podrobnému popisu způsobu a rozsahu využívání jednotlivých …víceAbstract:
The thesis deals with a communication mix for Jinova Company, Ltd. In the theoretical part are defined and explained the basic concepts - marketing mix, marketing communication and communication mix including all its elements. The practical part is intent on the company performance and its purchasing decision process. The main part is devoted to a detailed description of the way and extent of use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Erlebachová, Ivana. Návrh komunikačního mixu společnosti Jinova, s.r.o.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím